Usługi kancelarii rachunkowej Komfort
Usługi kancelarii rachunkowej Komfort w Wałczu obejmują szeroki zakres czynności związanych z prowadzeniem księgowości, sprawami podatkowymi oraz obsługą kadr i płac. Mamy wieloletnie doświadczenie w zajmowaniu się kwestiami finansowymi firm naszych Klientów. Możemy zagwarantować Państwu pomoc wykwalifikowanej kadry pracowniczej, a także fachowe doradztwo, które umożliwi rozwiązanie problemów firmy i wpłynie na lepszy oraz wydajniejszy rozwój przedsiębiorstwa. Zdobyta przez nas wiedza oraz ogromne zaangażowanie pozwalają nam na sprawne działanie oraz rzetelne wykonywanie wszystkich obowiązków.
Usługi rachunkowe
Specjalizujemy się przede wszystkim w obsłudze księgowej osób prawnych, spółek z o.o. oraz fundacji i stowarzyszeń. Nasze usługi kierujemy także do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (jednostki mikro, małe i średnie) prowadząc księgi handlowe i podatkowe o szerokim spektrum rodzajów działalności (budownictwo, handel, produkcja, zawody medyczne, optyczne, prawne, zakłady usługowe). Dzięki naszym usługom księgowym zyskają Państwo czas na prowadzenie swojej działalności gospodarczej – my zajmiemy się sprawami finansowymi oraz urzędowymi. Nasza kompleksowa oferta obejmuje m.in.:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych oraz ewidencji przychodów ryczałtu ewidencjonowanego,
- rozliczanie podatków: CIT, PIT, VAT i innych,
- obsługę płacową i rozliczenia składek ZUS, wyliczanie podstawy do składki zdrowotnej, rozliczenia zgodnie z zasadami Polskiego Ładu,
- obsługę zobowiązań wobec PFRON,
- sporządzanie rocznych Sprawozdań Finansowych oraz dokumentów i informacji dodatkowych,
- rozliczanie zeznań podatkowych,
- obsługę kadrową,
- obsługę Płatnika, przesyłanie deklaracji i innych dokumentów do ZUS,
- konsultacje,
- pomoc w zakładaniu firmy w CeiDG, KRS i ich aktualizacje,
- przekaz elektroniczny deklaracji,
- wypełnianie wniosków, w tym tych o dotacje, sporządzanie biznesplanów i analiz,
- audyt podatkowy i gospodarczy.
Dla wygody naszych Klientów pracujemy w 3 modułach: jako biuro rachunkowe, które udziela konsultacji, w siedzibie firmy Klienta, a także zdalnie, za pomocą narzędzi do współpracy on-line (obsługa firm w programie Saldeo Smart). Dzięki temu uzyskują Państwo pełen komfort oraz obsługę na najwyższym poziomie.
Ustawodawca z każdym rokiem wprowadza coraz to nowe uregulowania prawne, które zmierzają do ograniczenia możliwości ujmowania w kosztach podatkowych, określonych wydatków lub zmierzają do ograniczenia prawa do odliczenia podatku vat naliczonego. Mnogość zmian w prawie podatkowym stawia przed księgowym nie lada wyzwanie-jak wyjść naprzeciw nowym obowiązkom i jak ułożyć współpracę z Klientem, aby była satysfakcjonująca dla obu stron i jednocześnie zabezpieczała interesy stron-zarówno Klienta, jak i biura rachunkowego
Wykorzystamy naszą wiedzę oraz umiejętności praktyczne, aby jak najbardziej ułatwić naszym Klientom prowadzenie firmy. Wysyłamy Państwu biuletyny podatkowe z najnowszymi wiadomościami podatkowymi dotyczącymi przepisów oraz procedur związanych z dokumentami finansowymi dostarczanymi do biura przez Klientów. Dzięki temu otrzymają Państwo jasne informacje na temat prawidłowego przygotowania dokumentów, aby potem można je było właściwie ująć w księgach rachunkowych i podatkowych. Wystarczy zdać się na naszą kancelarię, a my zajmiemy się kompleksową obsługą rachunkową firmy. Zapraszamy do kontaktu wszystkie zainteresowane osoby!
Dlaczego warto skorzystać z oferty naszej kancelarii rachunkowej?
Jesteśmy firmą rachunkową, która posiada wieloletnie doświadczenie w branży. Dlatego możemy zaoferować Państwu:
- doskonałą, profesjonalną obsługę,
- przyjazne relacje oraz indywidualne podejście do każdego Klienta,
- uprzejmość i uśmiech w kontaktach z Klientami,
- liczne udogodnienia,
- stały, regularny kontakt z obecnymi Klientami,
- elastyczność, zaufanie,
- poczucie bezpieczeństwa,
- gotowość do pomocy, szczególnie w bardzo w skomplikowanych sprawach.
Ponadto stawiamy na nieustanny rozwój naszej kancelarii, aby świadczyć Państwu wysokiej jakości usługi. Dlatego systematycznie podnosimy nasze kwalifikacje, rozszerzamy ofertę oraz bierzemy udział w licznych kursach. W naszej pracy stosujemy nowoczesne, skuteczne rozwiązania, które stanowią udogodnienia dla Klienta oraz usprawniają pracę kancelarii. Ponadto stale badamy potrzeby naszych Klientów i dostosowujemy do nich naszą ofertę.
Nasz zespół księgowych
Załoga Kancelarii Komfort i ich stanowiska służbowe:
- Krystyna Gołębiewska – doradca podatkowy, księgowa, Prezes Zarządu,
- Elżbieta – Główna księgowa,
- Marta – Księgowa, Specjalista ds. rozliczeń płac i składek ZUS, kadry,
- Magdalena – Księgowa, Specjalista da rozliczania płac i składek ZUS, kadry,
- Jagoda – asystent księgowego.