Usługi kancelarii rachunkowej Komfort

długopis leżący obok kalkulatora

Usługi kancelarii rachunkowej Komfort w Wałczu obejmują szeroki zakres czynności związanych z prowadzeniem księgowości, sprawami podatkowymi oraz obsługą kadr i płac. Mamy wieloletnie doświadczenie w zajmowaniu się kwestiami finansowymi firm naszych Klientów. Możemy zagwarantować Państwu pomoc wykwalifikowanej kadry pracowniczej, a także fachowe doradztwo, które umożliwi rozwiązanie problemów firmy i wpłynie na lepszy oraz wydajniejszy rozwój przedsiębiorstwa. Zdobyta przez nas wiedza oraz ogromne zaangażowanie pozwalają nam na sprawne działanie oraz rzetelne wykonywanie wszystkich obowiązków.

 

Usługi rachunkowe

Specjalizujemy się przede wszystkim w obsłudze księgowej osób prawnych, spółek z o.o. oraz fundacji i stowarzyszeń. Nasze usługi kierujemy także do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (jednostki mikro, małe i średnie) prowadząc księgi handlowe i podatkowe o szerokim spektrum rodzajów działalności (budownictwo, handel, produkcja, zawody medyczne, optyczne, prawne, zakłady usługowe). Dzięki naszym usługom księgowym zyskają Państwo czas na prowadzenie swojej działalności gospodarczej – my zajmiemy się sprawami finansowymi oraz urzędowymi. Nasza kompleksowa oferta obejmuje m.in.:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych oraz ewidencji przychodów ryczałtu ewidencjonowanego,
  • rozliczanie podatków: CIT, PIT, VAT i innych,
  • obsługę płacową i rozliczenia składek ZUS, wyliczanie podstawy do składki zdrowotnej, rozliczenia zgodnie z zasadami Polskiego Ładu,
  • obsługę zobowiązań wobec PFRON,
  • sporządzanie rocznych Sprawozdań Finansowych oraz dokumentów i informacji dodatkowych,
  • rozliczanie zeznań podatkowych,
  • obsługę kadrową,
  • obsługę Płatnika, przesyłanie deklaracji i innych dokumentów do ZUS,
  • konsultacje,
  • pomoc w zakładaniu firmy w CeiDG, KRS i ich aktualizacje,
  • przekaz elektroniczny deklaracji,
  • wypełnianie wniosków, w tym tych o dotacje, sporządzanie biznesplanów i analiz,
  • audyt podatkowy i gospodarczy.

Dla wygody naszych Klientów pracujemy w 3 modułach: jako biuro rachunkowe, które udziela konsultacji, w siedzibie firmy Klienta, a także zdalnie, za pomocą narzędzi do współpracy on-line (obsługa firm w programie Saldeo Smart). Dzięki temu uzyskują Państwo pełen komfort oraz obsługę na najwyższym poziomie.

Ustawodawca z każdym rokiem wprowadza coraz to nowe uregulowania prawne, które zmierzają do ograniczenia możliwości ujmowania w kosztach podatkowych, określonych wydatków lub zmierzają do ograniczenia prawa do odliczenia podatku vat naliczonego. Mnogość zmian w prawie podatkowym stawia przed księgowym nie lada wyzwanie-jak wyjść naprzeciw nowym obowiązkom i jak ułożyć współpracę z Klientem, aby była satysfakcjonująca dla obu stron i jednocześnie zabezpieczała interesy stron-zarówno Klienta, jak i biura rachunkowego

Wykorzystamy naszą wiedzę oraz umiejętności praktyczne, aby jak najbardziej ułatwić naszym Klientom prowadzenie firmy. Wysyłamy Państwu biuletyny podatkowe z najnowszymi wiadomościami podatkowymi dotyczącymi przepisów oraz procedur związanych z dokumentami finansowymi dostarczanymi do biura przez Klientów. Dzięki temu otrzymają Państwo jasne informacje na temat prawidłowego przygotowania dokumentów, aby potem można je było właściwie ująć w księgach rachunkowych i podatkowych. Wystarczy zdać się na naszą kancelarię, a my zajmiemy się kompleksową obsługą rachunkową firmy. Zapraszamy do kontaktu wszystkie zainteresowane osoby!

 

Dlaczego warto skorzystać z oferty naszej kancelarii rachunkowej?

Jesteśmy firmą rachunkową, która posiada wieloletnie doświadczenie w branży. Dlatego możemy zaoferować Państwu:

  • doskonałą, profesjonalną obsługę,
  • przyjazne relacje oraz indywidualne podejście do każdego Klienta,
  • uprzejmość i uśmiech w kontaktach z Klientami,
  • liczne udogodnienia,
  • stały, regularny kontakt z obecnymi Klientami,
  • elastyczność, zaufanie,
  • poczucie bezpieczeństwa,
  • gotowość do pomocy, szczególnie w bardzo w skomplikowanych sprawach.

Ponadto stawiamy na nieustanny rozwój naszej kancelarii, aby świadczyć Państwu wysokiej jakości usługi. Dlatego systematycznie podnosimy nasze kwalifikacje, rozszerzamy ofertę oraz bierzemy udział w licznych kursach. W naszej pracy stosujemy nowoczesne, skuteczne rozwiązania, które stanowią udogodnienia dla Klienta oraz usprawniają pracę kancelarii. Ponadto stale badamy potrzeby naszych Klientów i dostosowujemy do nich naszą ofertę.

 

Nasz zespół księgowych

Załoga Kancelarii Komfort i ich stanowiska służbowe:

  • Krystyna Gołębiewska – doradca podatkowy, księgowa, Prezes Zarządu,
  • Elżbieta – Główna księgowa,
  • Marta – Księgowa, Specjalista ds. rozliczeń płac i składek ZUS, kadry,
  • Magdalena – Księgowa, Specjalista da rozliczania płac i składek ZUS, kadry,
  • Jagoda – asystent księgowego.

ikona monet

Księgowość rachunkowa i podatkowa

 

ikona długopisu i kartki papieru

Podatki CIT, PIT, VAT

 

ikona kalkulatora

Obsługa płacowa

 

ikona listy

Audyt podatkowy, gospodarczy

 

ikona segregatorów

Aktualizacje w KRS i CEIDG

 

ikona kartek papieru

Wnioski, biznesplany, dotacje, analizy